اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد به صورت تولید محتوای مجازی

فرماندار ساری با اعلام اینکه برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز می‌شود، گفت: تلاش بر این است با بهره گیری از فضای مجازی این فضا تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم تا با بتوانیم شهدا و فرهنگشان را هنرمندانه به نسل جدید معرفی کنیم. ‎

برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد به صورت تولید محتوای  مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد و هفته دفاع مقدس با بیان اینکه ساری مهد ایثارگران و سرداران زیادی بوده است و در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی حماسه آفرینی کرده اند، گفت: رفاه، آسایش و امنیت امروز ما، حاصل خون پاک شهدای عزیز است که با گذشت از تمام هستی خود از حیثیت و ناموس کشور دفاع و افتخارآفرینی کردند.

وی با اشاره حوادث سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: روحیه ایستادگی و مقاومت، استکبار ستیزی و تبعیت از رهبری از دستاوردهای بجا مانده از دوران دفاع مقدس است و همه ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس را به نسل‌های جدید انتقال دهیم.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه بیماری کرونا برگزاری بسیاری از محافل، نشست‌ها و تحت تاثیر قرار داده، بیان کرد: بنا به مصوبات محوریت برنامه‌های هفته دفاع مقدس تولید محتوا در شبکه‌ها و فضای مجازی است.

رضایی با اعلام اینکه برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: تلاش بر این است با بهره گیری از فضای مجازی این فضا تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم تا با بتوانیم شهدا و فرهنگشان را هنرمندانه به نسل جدید معرفی کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول